Obietnica buddyzmu

Śniła mi się klęska lotnicza, do wnętrza której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rzecz rozbita samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony także było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję i przeżyłem poruszenie, bo był tam prezentowany dogłębnie taki tenże zderzenie, który widziałem we śnie. Jak to się mogło stać?Śpiąc, macie dostęp aż do innych wymiarów a czasów. Ty zobaczyłeś fakt, do którego przyczepiony był szeroki obciążenie afektowany, tym samym przejąłeś podzespół uczuć osób biorących w środku przed udział. Dlatego zapamiętałeś wsio owszem wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi a inne klęski żywiołowe wewnątrz chwili, gdy szczerze mają miejsce. Gdy w taki sposób się dzieje, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój zjawisko opuszcza twoje konkret tudzież udaje się z misją ratunkową, by przynieść ulgę tym, którzy umarli, oraz tak aby pokrzepić ocalałych. Budzisz się zniszczony, ponieważ bardzo mocno pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci uprzedni małe, kiedy niekiedy śniło mi się, że do wnętrza domu wybuchał ogień, natomiast ego negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, podczas jak dzieci podrosły.Takie zdarzenie ściśle mówiąc miało miejsce wewnątrz twoim poprzednim wcieleniu, tudzież szósty zmysł paniki w życiu nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci poprzedni małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju sen równocześnie uwalnia ilość zablokowanych emocji tudzież pomaga zwolnić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się sytuacja bądź katastrofa, co mogę przyrządzić?Możesz egzystować wewnątrz stanie kogoś ostrzec, atoli ta figura być może nie zainkasować twoich słów pod spodem uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo oraz pomagier na rzecz ofiar. Otaczaj całe wydarzenie światłem i poproś anioły o prawa ręka w środku bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc jeszcze niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, że przyszedł aż do mnie niestary mężczyzna. Uśmiechnął się aż do mnie. Wyglądał promiennie tudzież czułam, że to właśnie należący do mnie syn. Powiedział, że u niego całość wewnątrz porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w duchu, twój syn dorastał wraz z tobą zaś twoją rodziną. Jego psyche wybrała ten wybieg doświadczania a wzrostu, miast życia w ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą do wnętrza dniu dwunastych urodzin, żeby umożliwić cię, że wsio u niego w porządku.Miałam aborcję, i nadal poroniłam i czasem śni mi się duet dzieci bawiących się pogodnie w środku ogrodzie. Czy mogą być to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli racja, to w który strategia mogę im pomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie wewnątrz snach, żeby przypomnieć ci, iż pełnia u nich do wnętrza porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz z tobą oraz rozwijają się, w miarę wzorem ty także twoja ród uczycie się zaś doświadczacie. Bardzo im pomożecie, pod warunkiem potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, powiesić na choince bombkę lub sadzić kwiat do wnętrza ich imieniu, sprawiając, iż poczują członkostwo do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi także wznosząc wewnątrz nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam w ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, iż odwiedziła mnie mała podfruwajka plus powiedziała, na kształt ma na sława oraz iż jest moją córką. Czyż owo nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej imię, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo istotnie cudowne. Musiałaś być wielce otwarta również wrażliwa, po tym jak córeczka miała okazja nawiązania spośród tobą istotnie żywego i wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest niesłychanie ważna tudzież przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj miano przekazywane jest spośród umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego news przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy na ogół dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią czy też negacja logiczna chcą się spośród nimi w środku danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od świadomości wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce zwymiotować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora w poprzek przemienianie zasób wiedzy lub uczuć wewnątrz bajka, grę słów lub metaforę, które możesz dalej rozszyfrować.W który metoda mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda akt twojego snu to jakikolwiek dyscyplina ciebie, przekazujący nowina, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do zasób wiedzy obecność każdej tej części, zaś oraz słyszysz ją natomiast wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, lada dzień znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie także duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę pozyskać odpowiedź na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi wynik wzorem najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu zaś przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się w ciągu jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, przestrzeń kosmiczna uzna, iż negacja logiczna podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat poniekąd bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce niemało pieniędzy, których nie była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej w dalszym ciągu pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, mimo to później powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na realizacja pracy plus dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana i oszukana, oraz wiedziałam, że uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, oznacza to powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, azaliż też odczepić całą tę kulę i cykl, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które droga było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który stadium wysłałby wszechświatowi poprawną świeża wiadomość? Uważałam, że pożyczam jej te pieniądze, kierując się współczuciem, wszak prawdopodobnie dopiero co tworzyłam relację jałmużna–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca awantura: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tym miejscu pójść dodatkowo je usunąć.Zinterpretowałam owo w istocie: Muszę skasować ładunek finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A następnie podziękowałam aniołom w środku przyrzeczenie mi owszem kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I nie inaczej, natomiast nie. Niektórzy społeczeństwo mają duże zdolności parapsychiczne także mogą dostosować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele spośród nich wydaje się jasnych natomiast oczywistych, to różni ludność postrzegają rzeczy do wnętrza odmienny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje i przekonania. Bezpieczniej będzie poprzeć śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają to samo wymowa na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pomnieć, żeby upewniać się wewnątrz swoim wnętrzu, co dany znak oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamierzenie koszmarów oraz z jakiego powodu obywatele je mają? Co jest dozwolone spośród tym uczynić?Koszmar nagminnie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które notorycznie tłumione są od momentu niesłychanie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała obszar w czasach twojej młodości, dzieciństwa bądź w środku innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś rynek bezradny lub bezradny, by doradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym pospołu, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie znać przez koszmary. Często pomaga dokładne renowacja wewnątrz myślach takiego snu, u jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się hart stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy ulżyć te uczucia w taki maniera, w środku kto negacja logiczna wolno było tego uczynić w czasie, jak było się owszem bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż wcześniej od długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce utrzymywać się uwolniona.Straszny sen być może egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą dysponować żelazny wjazd aż do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, iż mogą bez skrępowania wykraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego news przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy tak bywa dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią lub negacja logiczna chcą się spośród nimi w danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od momentu świadomości na wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce odnieść twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora poprzez przemienianie wiadomości lub uczuć w środku relacja, grę słów lub metaforę, które możesz od tego czasu rozszyfrować.W jaki modus mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda proporcja twojego snu to jakiś odcinek ciebie, przekazujący nowina, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiadomości istnienie każdej tej części, i ponadto słyszysz ją oraz wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, niedługo znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie również duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę trwać kontrakcja na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi rozwiązanie jak najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu oraz przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek za jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, iż nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat względnie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce multum pieniędzy, których negacja logiczna była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej coraz pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, lecz później powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na uprawianie pracy również dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana zaś oszukana, dodatkowo wiedziałam, iż uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azali powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, innymi słowy też odczepić całą tę kulę plus porządek, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które rozwiązanie było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który etap wysłałby wszechświatowi poprawną nowość? Uważałam, iż pożyczam jej te pieniądze, kierując się współczuciem, jednak przypadkiem ale wręcz tworzyłam relację frajer–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca zdarzenie: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w ową stronę pójść plus je usunąć.Zinterpretowałam to racja: Muszę wykluczyć cargo finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A następnie podziękowałam aniołom wewnątrz poręka mi w ów modus kosztownej lekcji! (...)Czy mogę tłumaczyć sny innych osób?I no tak, oraz nie. Niektórzy ludzie mają duże zdolności parapsychiczne również mogą przystosować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele z nich wydaje się jasnych zaś oczywistych, owo różni ludzie postrzegają rzeczy wewnątrz nowy sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje i przekonania. Bezpieczniej będzie zapalić śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają to samo doniosłość na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pamiętać, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co ustalony cyfra oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest cel koszmarów zaś dlaczego mieszkańcy je mają? Co jest dozwolone spośród tym sprawić?Koszmar nierzadko wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które często tłumione są odkąd niezmiernie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała lokalizacja wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zanadto bezradny lub scherlały, by poradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym łącznie, jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obcykanym na skroś koszmary. Często pomaga dokładne odnowienie w myślach takiego snu, w sąsiedztwie jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się hart stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba spełnić te uczucia wewnątrz taki fortel, w jaki nie można było tego wykonać w czasie, podczas podczas gdy było się właśnie bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż w tym momencie od momentu długiego czasu dusisz wewnątrz sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zatrzymać się uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza być może być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą dysponować bezwzględny wjazd do twojej energii, zaznacz w szczególności, że mogą po domowemu transcendować tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę istnieć słyszane ani oddane w środku słowach, ujęte w środku zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się do wnętrza świetle, wietrze, na ziemi ani wewnątrz niebie. Jestem przytomnością zaś wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane aż do określenia buddyjskiej staż nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono z łaciny (meditatio) natomiast oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być może bardziej odpowiednim słowem byłaby "rozważanie" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się poniekąd aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania niż koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się jednakowoż określnik "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, albowiem istotą buddyjskiej staż negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie w środku tym co jest". Można wywołać to poprzez uspokojenie umysłu oraz utrzymywanie tego stanu, w którym jużci manifestuje się łaska tudzież mądrość. Inna inżynieria polega na pracy spośród kanałami energetycznymi naszego ciała oraz wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się spośród własną doskonałą naturą buddy także postrzeganie w sumie co się wydarza jako czystego. Warto w tym miejscu okrasić słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja prawdopodobnie symbolizować dużo różnych rzeczy - niektórym kojarzy się pani wielce spośród wizjami, sensacyjnymi doznaniami natomiast tajemnicami. Naprawdę negacja logiczna jest niczym takim; jest owo metodyczny instruktaż, szczegółowo koherentny tudzież konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie dodatkowo inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój myśl koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny strumień powietrza wchodzi plus wychodzi za pomocą nos. Myśli również dźwięki po prostu swobodnie przepływają, no tak wzorem chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani negacja logiczna usiłuj porzucić. Koncentruj się nic bardziej błędnego na oddechu. Uświadom sobie dlaczego medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu poniżej przeszkadzających uczuć a bezpośrednie próba pełnej przytomności i nieograniczonej otwartości. Tylko wobec tego będzie się w środku stanie wiernie sprowadzać profit innym. Wyobraź sobie wzorem w środku centrum klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono co chwila z większym natężeniem do środka ciała. Kiedy aktualnie ze szczętem je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności oraz przeszkody. Następnie światło wypływa z ciała we wszystkich kierunkach dodatkowo wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, natomiast glob zaczyna świecić nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem plus pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa spośród ciała utrzymuj no jak mucha do wnętrza smole kiedy chcesz. Możesz zarówno powtarzać na głosowanie czyli w umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając poniżej okazji życzenie szczęścia na rzecz wszystkich istot (do wnętrza tym również na rzecz siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś targ egzotycznym, możesz w toku wizualizowania światła, po prostu mniemać, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności do wnętrza tobie i w środku innych. Postaraj się percypować owo, w ten sposób głęboko a całkowicie, jako przeciwnie potrafisz. Kończąc medytację spróbuj utrzymywać się wewnątrz tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii także jednocześnie pełnej przytomności tak bardzo mozolnie, na kształt potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia do wnętrza bezpośredniej obecności, w "tutaj a współcześnie". Po chwili cały Ziemia pojawia się od nowa - uporządkowany natomiast doskonały. Każdy atom wibruje radością także jest utrzymywany wewnątrz całości przez miłość. Wszystko jest świeże tudzież nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, wolne istoty, bez względu od tego czy o tym wiedzą, azali też nie. Wreszcie z przestrzeni wyłania się się dodatkowo nasze padło, jednakże obecnie w tym momencie wolne odkąd słabości zaś chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, współcześnie je posiadamy - są na rzecz nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na skrajność wyobraź sobie, iż wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w toku medytacji, stają się nieograniczone a docierają aż do wszystkich istot rozpuszczając ich cierpienie tudzież dając im w zamian jedyne trwałe fuks - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz poczynić owo używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (eros, współczucie, ubaw, parytet)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Opowieść w topazie

Podania o wampirach

Nawiedzona szeptucha